Re: cd-rom

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 22:36:13 MET DST

Dragilla napisał w wiadomości: ...

>juz byl tu taki podobny problem...

No właśnie, i to nie raz.

>moj cdir nie czyta nagrywanych plytek
>(piratow). no.... wiekszosci...
>to szostka, Acer'a. po prostu ich nie widzi. czy mozna cos z tym
>zrobic?

[...]

Mam taki sam cd-rom. Przeczyść soczewkę (szczególnie zalecane gdy się
pali papierosy w pomieszczeniu z kompem), a jak nie pomoże, to spróbuj
pokręcić potencjometrem na głowicy (delikatnie). Ja się trochę
pobawiłem i chodzi lepiej, niż nowy. Wcześniej miał tendencję do
zawieszania się na kiepskich płytach. Teraz to się nie zdarza. Niby
powinno się to regulować z odpowiednim sprzętem, ale "z braku laku
dobry kit" :) , a efekty bardzo dobre. Ogólnie nie jest to zły napęd,
ale za to jego głośność przekracza wszelkie granice. To wycie
przesuwanej głowicy doprowadza mnie do szału. Silnik po dłuższej pracy
tak się nagrzewa, że po rozebraniu lepiej go nie dotykać gołą ręką :).
No i nie da się nim zrzucać audio.

            PSz
        ICQ 8378653