Re: C300A - wrazenia

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 21:54:33 MET DST

Dnia Tue, 13 Oct 1998 07:48:49 GMT, "ElFi" <elfi_at_friko3.onet.pl>
napisał:

>Powiem wiecej! Miales pecha tak jak ja kiedys: IP233MMX i nie chodzil nawet
>na 242 MHz!
A pewien jestes, ze to nie byl 233 - do momentu zdrapania farby
paznokciem?

>To jest juz nowy bios, a ten stary to z kiedy?
Ten ktory mam teraz, ma napisane 07.10.98. Na stronie pisza, ze "added
celeron 300A/333 support"...
...buahaha, ale jestem glupi, oczywiscie 10.07.1998! jeszcze sie
okaze, ze w sklepie dostalem w plycie nowszy bios niz ten na ktory
zamienilem, to juz bylby szczyt mojej inteligencji :)
Ale to raczej niemozliwe, zeby na ich www byl jakis starszy BIOS niz w
plytach, jesli juz, to chyba identyczny, nie?

Z kiedy jest/byl poprzedni (fabryczny) - nie pamietam, nie zapisalem
go na dysku, bo skorzystalem z formulki ze strony Abita [/py /sn /cc],
wybacz, wiesz, to byl moj pierwszy raz,
(flashowania biosu, [mrugam prawym oczkiem] naturalnie).

>Moja tez nie i nic to nie przeszkadza. A po czym poznales, ze plyta ma
>boot-block.
Bo tak napisali w instrukcji - zeby przed upgradem biosu zrobic
dyskietke bootujaca i w autoexecu walnac awdflash newbios /py/sn/cc...

>Pewnie sie podlamales slabymi wynikami podkrecania.
Nie, az tak tragicznie to nie jest. Pisalem to o pierwszej w nocy,
próbujac podlaczyc sie przez numer niedostepowy 020... po raz
piecdziesiaty ktorys. I nie polaczylem sie, poszedlem spac - dlatego
post na serwerze jest z godziny 15.

>Ja tez nie jestem do konca zadowolony bo mam Celera 333 i aktualnie chodzi
>na 416 przy 2,0 V (1,15M RC5keys/s).
U mnie do 374 potrzeba 2.1, ale te 5% jeszcze jakos przezyje - jak juz
pisalem.

> Nastepna poprzeczka to juz 500 a to
>jest chyba przesada!
Troszke... :)

>Spróbuj wymienic procka!
Dzisiaj sprawdzilem drugi egzemplarz C300A, pamieci Hitachi PC100/7ns.
Odpalil sie na 450 przy 2.2V, ale po paru sekundach Win98 wywalil blad
rejestru. Przy 374_at_2.0V bylo stabilnie.

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---