Re: C300A - wrazenia

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 09:48:49 MET DST

Jacek Fiok napisał(a) w wiadomoœci: <3623ce16.4591345_at_news.tpnet.pl>...
>Kupilem sobie tak: procek wersja box w TCH, seria jakas blizej mi
>nieznana, juz zdazylem zapomniec, w kazdym razie nie ta, o ktorej
>pisal Marek Oberman. Plyta BH6 w firmie ETECH. Do tego 2x32MB SDRAM
>10ns firmy Siemens (przelozone ze starego komputera).

>Na poczatku przykra niespodzianka: nie odpala sie na 450MHz - nawet
>nie pokazuje sie tabelka z konfiguracja kompa.

Za wolne pamieci!

>No to ustawiam 375 - i co? Znow niestabilnie! Po podniesieniu napiecia do
2.1V bylo juz OK,
>ale mimo wszystko poczulem sie troche dziwnie. Probowalem jeszcze
>450_at_2.2V, ale windowsy sie zawieszaja po kilku sekunach.
>
>Sztuczka Abita z "signal 100/66" na "low", co ma omijac blokade
>mnoznika w prockach P2/100FSB-native, jak mozna sie domyslac, nie
>dziala. Tak wiec pozostalem na 83x4.5 = 375MHz...
>...co daje mi 1.05M rc5keys/sec.
>
>(glupi tekst) I gdzie te Twoje 504MHz, Marku? Chyba nie mialem
>szczescia...

Powiem wiecej! Miales pecha tak jak ja kiedys: IP233MMX i nie chodzil nawet
na 242 MHz!

>Nastepne pytanie - czy wgranie nowego biosu do BH6 moze mi cos dac?

To jest juz nowy bios, a ten stary to z kiedy?

>Nadmieniam, ze moj aktualny bios oficjalnie nie zna prockow celeron z
>cachem, ale na szczescie wszystko dziala. Moja plyta ma boot-block,

Moja tez nie i nic to nie przeszkadza. A po czym poznales, ze plyta ma
boot-block.

>Na koniec przepraszam z gory za jakosc mojej wypowiedzi, bo cos tak
>czuje, ze jest juz pozno i tak w sumie ciezko mi sie mysli :)

Pewnie sie podlamales slabymi wynikami podkrecania.
Ja tez nie jestem do konca zadowolony bo mam Celera 333 i aktualnie chodzi
na 416 przy 2,0 V (1,15M RC5keys/s). Nastepna poprzeczka to juz 500 a to
jest chyba przesada!

Spróbuj wymienic procka!

Pozdrawiam!
Marek Jasinski