Re: C300A - wrazenia

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 13:11:41 MET DST

Jacek Fiok napisał(a) w wiadomości: <362a82ee.9885419_at_news.tpnet.pl>...
>A pewien jestes, ze to nie byl 233 - do momentu zdrapania farby
>paznokciem?
Był 233 ale plastyk a te się cienko kręcą, chociaż kumpel ma plastyka i mu
chodzi na 266 ...

>Ten ktory mam teraz, ma napisane 07.10.98. Na stronie pisza, ze "added
>celeron 300A/333 support"...
>...buahaha, ale jestem glupi, oczywiscie 10.07.1998! jeszcze sie
>okaze, ze w sklepie dostalem w plycie nowszy bios niz ten na ktory
>zamienilem, to juz bylby szczyt mojej inteligencji :)
>Ale to raczej niemozliwe, zeby na ich www byl jakis starszy BIOS niz w
>plytach, jesli juz, to chyba identyczny, nie?

To chyba mam ten sam (07/10/1998) - z lipca. A ten na stronie A-bita to
podobno ten sam. A jak Ci zgłasza procka jako "CELERON" czy "CELERON A"?
Mi daje "CELERON".

>Bo tak napisali w instrukcji - zeby przed upgradem biosu zrobic
>dyskietke bootujaca i w autoexecu walnac awdflash newbios /py/sn/cc...

No a tak wszyscy krzyczeli, że inna kostka, że jak się upgrade nie powiedzie
to mogiła a tu się okazuje, że można sobie upgradować do skutku...

>Dzisiaj sprawdzilem drugi egzemplarz C300A, pamieci Hitachi PC100/7ns.
>Odpalil sie na 450 przy 2.2V, ale po paru sekundach Win98 wywalil blad
>rejestru. Przy 374_at_2.0V bylo stabilnie.
To jeszcze raz wymień! Najlepiej do skutku czyli 450_at_2,0V - stabilny.

No to mnie całkiem pocieszyłeś z tym boot-blockiem. Jeszcze pozostaje to
sprawdzić czy tak jest rzeczywiście.

Pozdarwiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl