Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Baśka (bev2_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 20:33:12 MET DST

Xylodius <xylodius_at_prodigy.net> napisał(a) w artykule
<70004v$8qqa$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com>...

> Ciekawe jak dlugo ta wieza pociagnie, daje glowe ze RF sie rozjechal na
> amen...
> Dobrze, ze to nie nagrywarka, bo pewnie jasnosc ustawilas na max.
> (buahhaha, khhh....udlawilem sie)

i bardzo dobrze ci tak.

> A ciekawe, jaka z ciebie jest "specjalystka", moze jutro oznajmisz
> wszystkim,
> ze zlozylas sobie w garazu F-16 z silnika od kosiarki ?

ha ha ha !!!! przesadzasz chlopie

  CDki otwieralem nie
> jeden
> raz, tyle ze ja sie do tego nie biore z pila lancuchowa tylko jesli
> juz cos robie to robie to porzadnie, a wiec z odpowiednim sprzetem
> (oscyloskop,
> analogowa plyta testowa, spectrum analyzer) i przede wszystkim instrukcja
> serwisowa.

ja sie do tego tez z pila nie biore... nic takiego nie napisalam, a moze
wacpan czytac nie potrafisz?

> TO juz jest wyraz glupoty. Nie, wiesz, ja bede grzebac tylko TU i TAM
> jednoczesnie,
> a nigdy TAM.

ty jestes chyba chory... a na pewno niekulturalny.

> Wez grabie i podlub sobie w mozgownicy (hehe, masz cos takiego ?).

a ty masz? mam watpliwosci.
zauwaz, ze ja ciebie nie obrazalam, ale to co napisales kwalifikuje cie juz
teraz do odstrzalu.

> Zamiast ochrzaniac innych lepiej sobie przemysl wlasne "doinformowanie" i
> sposob
> odnoszenia sie do innych na grupie. Ciekawe, czy ktos nie odpisze ci
> dosadniej....

wiesz co mysle ze o dosadniej chyba sie nikt nie pokusi, bo to by juz
zakrawalo na zwykle zbydlecone chamstwo, ale moze bardziej na temat...

a tak w ogole to przepraszam wszystkich powaznych ludzi z tej grupy za off
topic... reszty nie bedzie nawet na priva, bo bym chyba nie umiala znizyc
sie do takiego poziomu.

a powracajac do tematu: facet chcial wyrzucic cd-ka, i grzebanie w nim
mogloby tylko pomoc, bo jak go sie schrzani bardziej to i tak powedruje na
smietnik. logiczne?