Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 18:45:57 MET DST

>slabo mi sie robi jak to czytam... nowy slodowy ma racje. a wy zachowujecie
>sie jak ekipa z optimusa. sama tak sobie ostatnio "naprawilam" wieze... i
>dziala!!!

Ciekawe jak dlugo ta wieza pociagnie, daje glowe ze RF sie rozjechal na
amen...
Dobrze, ze to nie nagrywarka, bo pewnie jasnosc ustawilas na max.
(buahhaha, khhh....udlawilem sie)

>wiec zamknijcie sie wreszcie, bo to smieszne zeby tacy "specjalisci" bali
>sie cd-ka otworzyc...

A ciekawe, jaka z ciebie jest "specjalystka", moze jutro oznajmisz
wszystkim,
ze zlozylas sobie w garazu F-16 z silnika od kosiarki ? CDki otwieralem nie
jeden
raz, tyle ze ja sie do tego nie biore z pila lancuchowa tylko jesli
juz cos robie to robie to porzadnie, a wiec z odpowiednim sprzetem
(oscyloskop,
analogowa plyta testowa, spectrum analyzer) i przede wszystkim instrukcja
serwisowa.

>poza tym xyl nie dlubie sie "tu i tam" tylko tam gdzie trzeba. ale to juz
>chyba dla ciebie wyzsza szkola jazdy

buahaha khhh.... znowu sie udlawilem :DDDDDD
TO juz jest wyraz glupoty. Nie, wiesz, ja bede grzebac tylko TU i TAM
jednoczesnie,
a nigdy TAM.

Wez grabie i podlub sobie w mozgownicy (hehe, masz cos takiego ?).

>panie Talajczyk smiej sie pan z siebie, bo to powyzej to szczera prawda. i
>moze mi pan przyslac ten zepsuty cdrom, jesli to tylko "rozregulowana
>glowica" (ale tu sie panu cos chyba pomieszalo, mala podpowiedz:
>rozregulowana optyka), to bedzie dzialal.

Piotr ma racje. I to nie ogniskowa, a RF sie rozjezdza, bo sygnal z glowicy
traci nosna
i qpa. Zreszta focus jest tu rownie wazny jak dlugosc czy jasnosc
promienia.
A dlubanie na chybil trafil nic tu nie da. Niby dlaczego te rezystory sa
fabrycznie zalakierowane ?
ZEBY NIE KRECIC BEZ SENSU, a takze aby same sie nie rozjechaly pod wplywem
czynnikow zewnetrznych.

Zamiast ochrzaniac innych lepiej sobie przemysl wlasne "doinformowanie" i
sposob
odnoszenia sie do innych na grupie. Ciekawe, czy ktos nie odpisze ci
dosadniej....

Xylodius