Re: CZY KUPILEM SZLIFOWANY PROCESOR K6-2?

Autor: Piotr Bojarski (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 20:48:13 MET DST

Na pewno kupiles procesor nie szlifowany
Nowe K6-2 maja wlasnie grawerowane napisy na metalowej obudowie
Dodatkowo czestotliwosc procesora oraz inne symbole sa podane na obudowie
ceramicznej
(pod metalowym kolnierzem). Jest to na pewno utrudnienie dla szlifierzy

Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_priv.onet.pl>

Wojciech Wendt <wwwojo_at_friko5.onet.pl> napisał(a) w artykule
<6vr7au$75o$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...