Re: instalacja karty AGP na MVP3

Autor: Piotr Tomczak (sector_at_zapis.net.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 09:15:00 MET DST

Podklejam sie pod pytaniem, bo sam jestem ciekaw.
Mowi sie , ze zadna plyta "nie P2" nie radzi sobie z AGP i np. kartami i740.
Podobno szkopol tkwi w nieobslugiwaniu przez ww. plyty standardu AGPx2. Czy
to prawda?
Pytam, bo moja plyta (Lucky Star 5MVP3) ma w biosie mozliwosc przelaczenia
AGPx2 !

sector