Re: instalacja karty AGP na MVP3

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 18:13:01 MET DST

Piotr Tomczak <sector_at_zapis.net.pl> napisał(a) w artykule
<U5DU1.1094$bY2.314876_at_news.tpnet.pl>...
> Podklejam sie pod pytaniem, bo sam jestem ciekaw.
> Mowi sie , ze zadna plyta "nie P2" nie radzi sobie z AGP i np. kartami
i740.
> Podobno szkopol tkwi w nieobslugiwaniu przez ww. plyty standardu AGPx2.
Czy
> to prawda?
> Pytam, bo moja plyta (Lucky Star 5MVP3) ma w biosie mozliwosc
przelaczenia
> AGPx2 !
kroki)??

Plyty na chipsecie MVP3 maja problemy z instalacja i740. Mimo zastosowania
najnowszych driverow i tak sa problemy. Inne karty AGP radza sobie bez
wiekszych problemow. Plyty na MVP3 ktore powinny obslugiwac I740 maja
Chipset rev. CE a nie CD.
Lista przetestowanych kart http://www.via.com.tw/support/agpcards.htm
FAQ MVP3 http://www.via.com.tw/support/faq.htm

Generalnie instalacja to wlaczenie USB support (BIOS) + IRQ MiniDriver +
najnowsze sterowniki

Pozdrowienia

ZoNzi at friko3.onet.pl
"The CORE... EAT THE CORE... You don't just throw
an apple away in a cruiser in deep space; you eat the Core!!!!"