Re: Marvel Matroxa bylo Re: nie wiem jaka karte graficzna kupic...

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 09:52:15 MET DST

Karol Wasilka napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Moje wiesci pochodza z grupy rec.video.desktop, gdzie udzielaja
>sie m.in. przedstawiciele Matroxa. Sprawa brzmi jak kwestia dni,
>gora tygodnii.
>
>Co do Macrovision, to jest to hardware'owe, pogorszenie jakosci,
>majace uniemozliwic kopiowanie plyt DVD. Na cale szczescie nie
>bedzie to rzutowalo, na jakosc video zgrywanego.
>
>Media Studio jest bardzo w porzadku.

Tak rozprawiacie o tym Marvelu a ja chcialbym poznac pare szczególów na
temat tej karty. Jaki ma kompresor i dekompresor video, o jakich
rozdzielczosciach i formatach itd. Moze ktos ma jego zdjecie lub madry opis?
Mnie tez interesuje ta karta ale bez tunera TV bo mam juz takowy.

Pozdrawiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl