Marvel Matroxa bylo Re: nie wiem jaka karte graficzna kupic...

Autor: Karol Wasilka (kwasilka_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 13:24:45 MET DST

On Mon, 5 Oct 1998, Vindex wrote:

> Juz wyszedl - tyle ze nie u nas

> Co Ty chcesz od Media Studio 5.0??? IMHO jest lepszy od Adobe'a - a
> dostajesz go za darmo. Moze masz poprostu za wysokie wymagania? To nie
> jest karta do zastosowan _profesjonalnych_
>
> Pozdrowienia
>
> Vindex

Moje wiesci pochodza z grupy rec.video.desktop, gdzie udzielaja
sie m.in. przedstawiciele Matroxa. Sprawa brzmi jak kwestia dni,
gora tygodnii.

Co do Macrovision, to jest to hardware'owe, pogorszenie jakosci,
majace uniemozliwic kopiowanie plyt DVD. Na cale szczescie nie
bedzie to rzutowalo, na jakosc video zgrywanego.

Media Studio jest bardzo w porzadku.

Szacunki

Karol

       Karol Wasilka