Kiedy internet w cyfowym CANAL+ ?

Autor: Arek Piotrowski (areklodz_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 22:23:28 MET DST

-- Byłem na ich www ale o to co tylko znalazłem:
[CYTAT]
Terminal cyfrowy będzie pełnił w przyszłosci funkcję domowego komputera
multimedialnego, posredniczacego w słuchaniu muzyki, ogladaniu telewizji,
przegladaniu stron WWW w Internecie, a także grach komputerowych i ...
usługach bankowych.
Elastycznosc standardu DVB pozwala więc na stworzenie nowoczesnego systemu
komunikacyjnego, wykraczajacego daleko poza odbiór programów telewizyjnych.
[/CYTAT]
Mam więc pytanie czy ktos moze wie kiedy to sie urzeczywistni i jakie beda
koszta? I jak to bedzie mniej wiecej wygladac?
Mam juz dosyc placenia rachunkow tepsie i korzystania z modemu :-C

Pozdrawiam i z gory dzieki za wszelkie info z kopia na mail.
<< Arkadiusz Piotrowski <-----------> areklodz_at_friko6.onet.pl >>
<< ICQ: 10304552 <----------> http://friko6.onet.pl/ld/areklodz >>
<<SMS: 48601374022_at_text.plusgsm.pl <--------------------------->>

--