Re: Kiedy internet w cyfowym CANAL+ ?

Autor: -NT- (mientki_at_iname.com)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 09:55:23 MET DST

>Mam więc pytanie czy ktos moze wie kiedy to sie urzeczywistni i jakie beda
>koszta? I jak to bedzie mniej wiecej wygladac?
>Mam juz dosyc placenia rachunkow tepsie i korzystania z modemu :-C

Jesli mysli ze internet w CC+ pozwoli ci nie placic telekompromitacji to sie
bardzo mylisz. Internet przez satelite (jesli zostanie w ogole wprowadzony
do CC+) dziala tylko w jedna strone - a w druga niestety musisz polaczyc sie
modemem :( - tzn aby np wybraz adres, uploadowac plik, wyslac poczte - nie
zapominajmy ze antena odbiera a nie wysyla sygnaly

MieNTki