Włączająca się sekretarka w modemie GVC33600.

Autor: Kamil Olszewski (kamil33_at_polbox.com)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 23:11:14 MET DST

Hi !

Posiadam modem GVC33600 Fax/Voice/Data zewn. i do niego mam podłączony
szeregowo telefon. Problem w tym, że kiedy wybieram numer na zwykłym
telefonie (wybieranie impulsowe) i słychać w słuchawce to dziwne "prykanie"
po naciśnięciu cyfry, modem traktuje to jako sygnał przychodzący
(dzwonienie) i włącza automatyczną sekretarkę. To naprawdę wkurza... Wiem,
że nie da się tego wyregulować softwarowo, być może jednak ktoś wie, jak
można zmniejszyć czułość modemu, by ten przy wybieraniu numeru nie włączał
sekretarki ? Aha, połączenie telefonu równolegle z modemem nic nie daje.

Pozdrawiam wszystkich.

Kamil Olszewski
mailto: kamil_at_promail.pl
lub kamil33_at_polbox.com