Re: Podsluchiwanie Internetu, telefonow bylo: Re: RATUNKU - podsluchuja mnie ci z tPSA

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 20:09:24 MET DST

On Wed, 7 Oct 1998 16:02:40 +0200, "pmf" <pmf_at_nospam.polbox.pl> wrote:

>Wojtek Globus napisał(a) w wiadomości: <361b5806.79531_at_news.tpnet.pl>...
>
>A wydaje ci sie, ze podsluchuja jacys amatorzy ktorzy chylkiem wchodza
>ciemna noca do central i wpinaja sie krokodylkami w druciki????
>Przeciez to jest kontrola na poziomie rzadow panstw: wywiad, kontrwywiad,
>sluzby specjalne, ktore maja zwykle detoury wszyskich srodkow lacznosci
>puszczone do siebie.

...ano wlasnie, jednak trzeba sie wpiac, nie wazne czy krokodylkami w
kable miedziane, czy bardziej zmyslnym urzadzeniem i strumien 155Mbps,
ale swiatlowodu jako takiego podsluchac sie nie da, czyli.....prywatny
swiatlowod stale pod kontrola, co jest raczej malo prawdopodobne i
mozna sie w to pobawic pomiedzy dwoma blokami, jak sie jest
dzieciakiem ktory ma nadmiar wolnego czasu i kasiastych rodzicow,
tylko kto takiego bedzie podsluchiwal.....

>A o tym ze w GSM nie sa stosowane zadne wymyslne kody szyfrujace, wlasnie
>dlatego zeby "kontrola" mogla sprawdzac obywateli to wiadomo dosc
>powszechnie od dawna.

...czyli o znakomitej pewnosci GSM-u to tylko po to, zeby malo kto
probowal to zrobic taaak ???

>Swego czasu w Stanach zrobila sie spora afera gdy
>"odkryto" ze toto sie jednak DA podsluchac.

...no to teraz tylko czekac na oprogramowanie zdolne to zrobic na
zwyklym pececie.....

>Wygralem.

po odbior nagrody nalezy sie pojawic wlasnymi kosztami...

>Myslisz ze ty cos znaczysz?? ;-)))

w tym momencie jeszcze nie, jak zaczne to bede sie staral odpowiednio
zabezpieczyc, zeby umilic zabawe kolesiom od czajnikowania :-)

>zebys sie nie zdziwil ....

...sprzet z demobilu do rozmawiania to i sprzed z demobilu do
czajnikowania, znacznie tanszy...

Ogolnie przyznaje Ci racje.

pozdr
futszak