Re: Podsluchiwanie Internetu, telefonow bylo: Re: RATUNKU - podsluchuja mnie ci z tPSA

Autor: pmf (pmf_at_nospam.polbox.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 16:02:40 MET DST

Wojtek Globus napisał(a) w wiadomości: <361b5806.79531_at_news.tpnet.pl>...
>Niech mi ktos w takim razie wytlumaczy jak mozna podsluchiwac rozmowe,
>ktora idzie sobie swiatlowodem pod ziemia bez ingerencji w niego ???

A wydaje ci sie, ze podsluchuja jacys amatorzy ktorzy chylkiem wchodza
ciemna noca do central i wpinaja sie krokodylkami w druciki????
Przeciez to jest kontrola na poziomie rzadow panstw: wywiad, kontrwywiad,
sluzby specjalne, ktore maja zwykle detoury wszyskich srodkow lacznosci
puszczone do siebie.
A o tym ze w GSM nie sa stosowane zadne wymyslne kody szyfrujace, wlasnie
dlatego zeby "kontrola" mogla sprawdzac obywateli to wiadomo dosc
powszechnie od dawna. Swego czasu w Stanach zrobila sie spora afera gdy
"odkryto" ze toto sie jednak DA podsluchac.

>Oczekuje na wyjasnienie sytuacji, w nagrode oderuje mozliwosc
>zadzwonienia pod 0800 z dzialajacego Strowgera tuz przed prywatyzacja,
>aktualne tylko do 19 X !!!

Wygralem.

>phreak, crack, hack, fuck, kiedy sie u mnie pojawia panowie w ciemnych
>marynarkach i wezma na wielogodzinne przesluchania z magnetofonem ???

Myslisz ze ty cos znaczysz?? ;-)))

>....zwlaszcza w Polsce, che, che....

zebys sie nie zdziwil ....

Glizda