Re: Podsluchiwanie Internetu, telefonow bylo: Re: RATUNKU - podsluchuja mnie ci z tPSA

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 14:24:50 MET DST

On Tue, 06 Oct 1998 21:49:51 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>Niby jasne, ale dzisiejsza GW, dodatek Komputery i Biuro pisze o
>systemie Echelon.
>Jest to wedlug cytowanych zrodel, globalny systewm podsluchu
>elektronicznych wiadomosci.
>zdolny slyszec, skanowac, przechwytywac i tlumaczyc wiadomosci w
>dowolnym jezyku przekazywane telefonem, faksem, poczta elektroniczna,
>siecia danych czy teleksem.
>
>Dalej pisza,
>ze za posrednictem Echelonu rutynowo sa podsluchiwane
> WSZYSTKIE ROZMOWY TELEFONICZNE W EUROPIE !!!
>Sprawdzane sa rowniez listy przesylane Internetem.

Pierze, gotuje, zadawala seksualnie nawet najbardziej wyrafinowanych
zboczenscow, karci niegrzeczne dzieci i bezblednie lapie przestepcow a
to wszystko za jedyne xxxxxxxx99$....

Niech mi ktos w takim razie wytlumaczy jak mozna podsluchiwac rozmowe,
ktora idzie sobie swiatlowodem pod ziemia bez ingerencji w niego ???

Oczekuje na wyjasnienie sytuacji, w nagrode oderuje mozliwosc
zadzwonienia pod 0800 z dzialajacego Strowgera tuz przed prywatyzacja,
aktualne tylko do 19 X !!!

>Komputery wyszukuja slowa kluczowe w korespondencji e-mail i rejestruja
>te listy do dalszej obrobki.

phreak, crack, hack, fuck, kiedy sie u mnie pojawia panowie w ciemnych
marynarkach i wezma na wielogodzinne przesluchania z magnetofonem ???

>W 1992 system mial przetwarzac 2.000.000 wiadomosci na godzine,
>(teraz chyba z 2.000.000.000 / godzine ) .

...nie zapominaj, ze wiekszosc ludzi uzywa jedynie slusznego
oprogramowania firmy Microsoft ktore domyslnie ma ustawiony HTML...

>telekomunikacja rozwiaja sie tak szybko jak urzadzenia zdolne do jej
>podsluchiwania, ale nie szybciej .

....zwlaszcza w Polsce, che, che....

>Czyli Internet nie jest szybszy bo brak jest urzadzen do szybszego
>podsluchiwania lub istniejace pracuje na 100% mocy.;-)

...mam razumiec ze mialbym 19200, ale ze mnie podsluchuja, to mam
tylko 9600 buuuuu......

>Tak wiec nieciekawe perspektywy, a najbezpieczniej to przeciagnac drut
>miedzy blokami i powrocic do bezposredniej lacznosci .

Tak, tylko jak masz drut miedziany, to mozna go podsluchiwac poprzez
indukcje...
...czyli jednak lepeij swiatlowod :-)

>Czy mkozna sie zabezpieczyc przed tym podsluchem -
>szyfrowanie korespondencji, jakkolwiek niepopularne, ale
>chyba celowe, szczegolnie w korespondencji handlowej, sluzbowej firm
>handlowych, instytucji ...

zebezpieczyc sie przed podsluchem nie mozna w 100%, ale mozna go
bardzo utrudnic, spotkania osobiste owszem, w ekranowanych
pomieszczeniach (coby podsluch radiowy nie dzialal), a to tez nie jest
w 100% pewne :-(

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Laczy nas Strowger,
(na ktorym nic nie robia tylko podsluchuja transmisje danych ;-)
dzieki Telekomunikacji Polskiej S.A.