Re: Czarna lista urzadzen do komputera - czyli czego unikac.

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 20:08:13 MET DST

MACIEJ MROCZKOWSKI napisał(a) w wiadomości:
<3619CA3A.E0C70E_at_biotop.umcs.lublin.pl>...
>Radek Siebula wrote:
<ciachu, ciachu>

> Absolutnie się nie zgadzam. Mam w pracy 2 myszy mechaniczno-optyczne
>A4tech, w domu Track bala i mysz optyczna A4tech. Myszy (zwłaszcza
>mechaniczne) chodzą w dość ciężkich warunkach (intensywna praca na
>niespecjalnie czystych podkładkach) ponad 2 lata i są O.K.- tylko
>okresowo muszę przeprowadzać czyszczenie. Być może pojawily się już
>badziewiaste podróby, ale oryginały są nie do
>zdarcia.

Dolaczam sie do kregu Ligi Obrony Myszek A4Tech (czyli LOMA4 w skrocie ;)
Mam mysz A4Tech 9V i mialem okazje pracowac na 2 innych myszach tejze firmy
i sa
po prostu wspaniale, chociaz myszy Microsyf sa ekstra bo maja fajny klik.
Wiec nie wiem skad jakies dziwne opinie ze A4Tech padaja ?! :-o
Wiec zabiegam o wycofanie myszek A4tech z "czarnej listy".
BTW to super pomysl z ta czarna lista...zastanawiam sie na d zamieszczeniem
tych opini na site !

Pozdrowienia.

Silver
mailto: silvers_at_box43.gnet.pl | ....bippp.........
http://friko.sos.com.pl/~hzone/ | ...disconnect..!