Re: Czy rozszerzac Virge'a ???

Autor: Łukasz Konewka (lukask_at_man.poznan.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 13:29:20 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> [...]

A ja mam pytanie z pozoru głupie

Otóż chciałbym zdowngrade'ować swojego Virge'a, bo mi podstawki do
scalaków nie kontaktują. Wyjąłem dodatkowe kości i zima. Bip -- pi pi
pi. Nie ma karty. Włożyłem i działa. Źle bo źle ale działa. Kto wie jak
to zrobić. A może ktoś zna takiego, co lutuje scalaki (podstawki) z
małymi nóżkami)? Najlepiej w Poznaniu :-)

Łukasz. Aha. I proszę o ew. odpowiedzi również mailem.