Re: Czy rozszerzac Virge'a ???

Autor: Kamil (rzezbiarz_at_hotmail.com)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 05:10:26 MET DST

> Czy opłaca mi się dorzucić do VIRGE'a /DX
> z 2Mb następne 2Mb DRAMu??? - Co to może poprawić?-
> - jakie były by tego widoczne efekty ?
> ((Czy zwiększenie częstotliwości odświerzania))
>
> Czy lepiej od razu wymienić kartę na jakąś lepszą 4Mb??

Moim skromnym zdaniem przy dzisiejszych cenach nie ma to zadnego sensu.
Swego czasu wymienilem 2megowego Virge'a na 4megowego i zadnych rewelacji
nie dostrzeglem. Jesli juz robic jakies zmiany w blaszaku to lepiej zmienic
karte na jakas prosciutka rive (sa ich teraz setki), co suma sumarum
wyjdzie nieduzo drozej, a rezultaty beda z pewnoscia o niebo lepsze.

--
Kamil
rzezbiarz_at_hotmail.com