Re: g200 czy Savage ???

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 23:58:36 MET DST

>Coz to za poprawnie zainstalowane drajwery jesli nie mogles dac
>wiekszego odswiazania ? :-O
Nie zawsze wieksze odswierzanie jest lepsze w wielu kartach|monitorach
powoduje spadek ostrosci
>No to nie rozumiem w czym miales problem.
Ja przeciez pisalem ze problemu nie mialem
>Blad, nie bardzo sie orientujesz - one zawsze byly zbudowane na
>"reverence" 3Dfx'a, tyle, ze gdy 3Dfx wypuszczal wersje 2.13 to
>Diamond mial swoje oparte o 2.13. Przy 2.15 3dfx'a Diamond mial "core"
>swoich z wersji.. 2.13 itd, itp.
>BTW Moglem sie pomylic co do numerkow - V1 sprzedalem kilka m-cy temu.
Drivery diamonda sa wypuszczane po driverach 3dfx i jesli 3dfx wypuszcza
nowe drivery to w danej chwili one sa najnowsze, ale za pare tygodni diamond
wypuszcza swoje na ich podstawie, ktore wcale nie sa szybsze przynajmniej
dla V1
>Sorry, no bonus - nie raz pisalem na tej grupie, ze nie mam zadnych
>problemow z Viperem /poza nedzna - jak to riva128 czy zx - jakoscia
>grafiki 3D/. Moze dlatego, ze mam wersje PCI nie AGP..
Jedyny problem z Riva to jest problem z jej zainstalowaniem jak pozniej
pojdzie to jest OK
>Ja tam mam wlaczona tylko klawiature polska, wlaczone shadow'y w
>biosie i nie miewalem klopotow zarowno w wersji 95osr2.1 i 98
>windozow.. A jesli chodzi o drajwery - Diamond niedawno wypuscil nowe
>oparte o dx5.. Wiec czekanie na nowszee /dx6/ to kolejne 2, 3 m-ce..
>podczas gdy nVidia juz takowe ma.
>BTW Wiekszosc ludzi z internetu podczas testowania Vipera330 uzywala
>wlasnie drajwerow nVidii.

Pytalem sie niedawno kumpla i twierdzi ze te najnowsze co musiale je
sciagnac rowniez dzialaja z polska klawiatura, a problemy mial tylko z tymi
na plytce. On tez ma PCI
>Gdybym sie sugerowal doswiadczeniami to bym nie korzystal z "uslug"
>windozow, tylko sie przesiadl na Linuxa :))
:)))) Kazdy doswiadczenia ma rozne bo kazdy ma inny sprzet, inne drivery,
inny monitor. Prawde mowiac to jak cos padnie to naprawa polega na
sprawdzaniu wszystkiego po kolei.
>Wszystkich _dostepnych_ efektach wlaczonych - AA chyba nie bardzo..

chodzi o roznice miedzy driverami diamonda a S3.

>Aaa.. to po to byl ten duuuzy opis. Ja jednak wole sprzet markowy o
>ile mnie na niego stac. I raczej sie jeszcze na nim nie zawiodlem za

>mocno.

Tylko ze ty wydajesz mase kasy na cos co nazywa sie marka, a to nie
gwarantuje poprawnosci dzialania. IMHO jak sie znasz to ci i Wingroza sie
nie wiesza, jak sie nie znasz to ci nic nie pomoze.

Pozdrawiam