Re: g200 czy Savage ???

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 02:28:26 MET DST

Dnia Fri, 02 Oct 1998 21:58:36 GMT, "Fachman" <fachman_at_friko.onet.pl>
napisał/a:

>Ja przeciez pisalem ze problemu nie mialem

Byl, skoro nie mogles ustawic wiekszej czestotliwosci odswiezania i
podales to jako blad sterownikow Mystique'a albo i nawet samej karty.

>Drivery diamonda sa wypuszczane po driverach 3dfx i jesli 3dfx wypuszcza
>nowe drivery to w danej chwili one sa najnowsze, ale za pare tygodni diamond
>wypuszcza swoje na ich podstawie, ktore wcale nie sa szybsze przynajmniej
>dla V1

Tylko, ze te "pare tygodni" w przypadku V1 oznaczalo 6, 8 tygodni. Ja
dziekuje za taka "punktualnosc".

>Jedyny problem z Riva to jest problem z jej zainstalowaniem jak pozniej
>pojdzie to jest OK

Tez nie bardzo - dowod ? FF7, GLUnreal...

>Tylko ze ty wydajesz mase kasy na cos co nazywa sie marka, a to nie
>gwarantuje poprawnosci dzialania.

Jednakowoz mam duuuzo wieksza pewnosc, ze o to poprawne dzialanie nie
bede sie musial modlic do pana A. Groove'a czy B. Gatesa.
A przy takich np. pcchips czy tam lucky star + powiedzmy idt centaur
trzeba miec wiele szczescia..

> IMHO jak sie znasz to ci i Wingroza sie
>nie wiesza, jak sie nie znasz to ci nic nie pomoze.

Ale jak sie znasz i masz chlam nie sprzet to chocbys byl nie wiem
jakim znawca to Ci nic nie da.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl