Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 17:57:04 MET DST

Baba Naga napisał(a) w wiadomości:
<37781618.380244312_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>jakimi parametrami ? komputer, który tu stoi działa tak jak te twoje
>podkręcane, na zasadzie WYDAJE MI SIĘ, że jest ok, a że nie jest
>mogłem się przekonać przestawiając na 100MHz

Jesli producent Twojej plyty w instrukcji napislal,
ze mozna ustawic 100, 112, 133MHz a ona z
procesorem, ktory na innej plycie z tymi samymi
bebechami chodzi stabilnie przy fsb >= 100MHz
nie pojdzie na 100 to znaczy ze producent
Twojej plyty produkuje buble.

>z definicji nikt nie ma na to czasu, to takie dziadowanie, mógłby
>zatrudnić się gdzieś i zarobić na lepszy sprzęt

To takie dziadowanie tak? Skoro Ty nie dziadujesz
to dlaczego kupiles kiepska-tania plyte i usilowales
podkrecac procesor?

>no i w ogólnym przypadku miał rację, jest bez sensu,

Szczegolnie jak ktomus sie to zupelnie
nie udalo a do tego wywalil kase kupujac
zlom komputerowy.

[---]
>nie rób bo szkoda czasu..., pytam co to za procek, gostek, że
>podkręcony jest, tak mu sprzedali, no dobra, ale czemu tak wolno
>chodzi !?, a bo to tomek (drugi znajomy) mi poradził aby wyłączyć
>cache, wariat czy co, to nie lepiej było kupić pełnowartościową 100,
>... bo bez tego przy zbyt długiej pracy wiesza się, ale normalnie
>działa... , a to ja już wszystko wiedziałem, załączyłem cache, jakoś
>wystartował, poradziłem by w domu przestawił na nominalną prędkość, i
>to by było na tyle, wiadomo w firmie też testowali a że nic nie
>wytestowali widać

W jakiej firmie??? Firma nazywasz oszustow
co sprzedaja podkrecony sprzet????
Kto normalny kupuje W FIRMIE sprzet wiedzac,
ze jest on podkrecony???? - DEBIL

Jakie oni testy wykonywali, zainstalowali Windows?
Testy na stabilnosc podkreconego proca zostawia
sie zapuszczone na kilkanascie godzin czy na cale
noce.

Pozadne firmy wkladaja sprzet do wygrzewalni
na 48 godzin z zapuszczonymi non stop testami.
(Nie mylic dobrej firmy z Optimusem ;))

Ponadto jak widze Ty piszesz o niepowodzeniach
z dosc starymi procesorami pentium.

Dopiero od momentu wyuszczenia serii p166mmx 233mmx
a nastepnie pII i celeronow mozna mowic o sukcesach
i sensie podkrecania. P75, p100, p120 bardzo slabo
sie krecily i nie ma co porownywac podkrecania wtedy
a teraz. Nie wspominajac, ze taki Optimus nie zakladal
nawet wiatrakow na p75, p100 i p120 - tlumaczyli, ze
radiator wystarcza :)))

>przecież ja do tego w ogóle nie zajrzałem, sama koncepcja
>overclockingu dla mas jest idiotyczna a strona może być wartościowa

Dziwna frustracja zionie z wszsytkich Twoich postow, ot co...
Czyzbys stosowal polityke "mi sie nie udalo, to innym tez
obrzydze i powiem, ze bez sensu... a tym co sie udalo
zarzuce, ze klamia wtedy moze poczuje sie lepiej" ?

--
Pozdrawiam
Marek Oberman