Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 17:57:00 MET DST

Baba Naga napisał(a) w wiadomości:
<376b135a.379542583_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>technicznie jest możliwe, ale sensowne w nielicznych przypadkach

Jak juz cos stwierdzasz to podaj jakies argumenty, ja tez
moge powiedziec Cyrix-ch#j Intel-pany!!! i jak widzisz
bardzo powaznie to wyglada :)))

Podaj w jakich przypadkach podkrecanie jest
pozbawione sensu?

>a to zupełnie inna sprawa, jeśli ktoś pisze na niusy to to czytają
>tłumy i te tłumy zbytnio nie rozumieją o co chodzi ale rozumieją, że
>procesor może szybciej chodzić a że się z tego powodu komputer wiesza
>to już problem windowsa od czego się rozpoczęło,

Dlatego jak wiekszosc doswiadczonych w temacie ludzi pisze
o podkrecaniu to upierdliwie podkresla, ze np. testowali
podkreconego kompa przez kilkanascie godzin czy
nawet pare dni???

A no dlatego ze jak sie bedzie w testach sypal to system
tez sie bedzie sypal i bedzie to oznaczalo, ze w takim
przypadku proc nie pojdzie na tyle i tyle. Jesli sa ludzie, ktorzy
podkreca procesor, nie przetestuja a potem im sie winda co
godzine zawiesza i zwalaja to Gatesa sa raczej sami sobie
winni - niech wiecej pytaja, czytaja, a nie uslyszy taki od
kumpla, ze ten puscil celerona na 450 to i on pusci i
bedzie zadowolony. A testy... po co testy, szkoda czasu,
jak sie system bedzie zawieszal to przy okazji bedzie
okazja nabluzgac na M$.

>moje doświadczenie z
>tym 120/100 to tylko potwierdza, no chodzi i przeciętne testy nie
>wykazują błędów, a że ja mam nieprzeciętne testy to szydło wyszło z
>worka, tak, że prędzej zaproponuję belowclocking niż overc.

Testujesz na jakims badziewnym sprzecie i mowisz
ze to potwierdza opinie, iz podkrecanie jest bez sensu....?
To tak jakby na podwozie z bebechami malucha zalozyc nadwozie
od Toyoty Celicy i powiedziec, ze skoro taki "bolid" nie pojedzie
wiecej niz 100km/h to Celica jest do niczego lub wrecz, ze
Toyota nie zna sie na robieniu samochodow :)))

Ps.
Nie jestem, dealerem Toyoty, nie mam samochodu f-my
Toyota ani nawet nie posiadam pakietu akcji w/w firmy :)

--
Pozdrawiam
Marek Oberman