Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Baba Naga (babuszka_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 19:08:14 MET DST

Fri, 02 Oct 1998 15:57:04 GMT, "Marek Oberman" <pesk_at_pesk.org.pl>
napisał(a):

>Jesli producent Twojej plyty w instrukcji napislal,
>ze mozna ustawic 100, 112, 133MHz a ona z
>procesorem, ktory na innej plycie z tymi samymi
>bebechami chodzi stabilnie przy fsb >= 100MHz
>nie pojdzie na 100 to znaczy ze producent
>Twojej plyty produkuje buble.

oznacza przede wszystkim, że na mojej płycie ten procesor nie pójdzie,
choć być może pójdzie ileś innych procesorów

>To takie dziadowanie tak? Skoro Ty nie dziadujesz
>to dlaczego kupiles kiepska-tania plyte i usilowales
>podkrecac procesor?

nie usiłuję nic podkręcać, kupiłem przeciętną płytę i chciałem by
pracowała z procesorem o nominalnej prędkości, najlepiej jeszcze raz
przeczytaj co dotąd napisałem

>Szczegolnie jak ktomus sie to zupelnie
>nie udalo a do tego wywalil kase kupujac
>zlom komputerowy.

tak, szczególnie wtedy

>[---]
>
>W jakiej firmie??? Firma nazywasz oszustow
>co sprzedaja podkrecony sprzet????

mnie to wisi

>Kto normalny kupuje W FIRMIE sprzet wiedzac,
>ze jest on podkrecony???? - DEBIL

a kto napisał, że wiedział o tym

>Jakie oni testy wykonywali, zainstalowali Windows?
>Testy na stabilnosc podkreconego proca zostawia
>sie zapuszczone na kilkanascie godzin czy na cale
>noce.

bez znaczenia, testy wymagają przede wszystkim sprawdzenia różnych
warunków pracy, wcale nie muszą być czasochłonne, wystarczy, że
pracują w krytycznych warunkach

>Pozadne firmy wkladaja sprzet do wygrzewalni
>na 48 godzin z zapuszczonymi non stop testami.
>(Nie mylic dobrej firmy z Optimusem ;))

pokaż mi taką w polsce, poza tym ten test dowodzi tylko, że komputer
będzie lub nie będzuie chodził przy wysokiej temperaturze, nic ponadto

>Ponadto jak widze Ty piszesz o niepowodzeniach
>z dosc starymi procesorami pentium.

za rok pii też będą dość stare

>Dopiero od momentu wyuszczenia serii p166mmx 233mmx
>a nastepnie pII i celeronow mozna mowic o sukcesach
>i sensie podkrecania. P75, p100, p120 bardzo slabo
>sie krecily i nie ma co porownywac podkrecania wtedy
>a teraz. Nie wspominajac, ze taki Optimus nie zakladal
>nawet wiatrakow na p75, p100 i p120 - tlumaczyli, ze
>radiator wystarcza :)))

może ich radiatory mają odpowiednio dużą powierzchnię i wystarczają

>Dziwna frustracja zionie z wszsytkich Twoich postow, ot co...

bzdura

>Czyzbys stosowal polityke "mi sie nie udalo, to innym tez
>obrzydze i powiem, ze bez sensu... a tym co sie udalo
>zarzuce, ze klamia wtedy moze poczuje sie lepiej" ?

ja to mam w nosie, mam komputer niepodkręcany, stać mnie na niego i
będzie mnie stać na kolejny, BARDZIEJ niż na jakikolwiek podkręcany,
ot co !