Re: ***Jaki procesor mmx?***

Autor: Tomek (neas_at_cavern.com.pl.wytnij.to)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 16:08:37 MET DST

> Moze lepiej byloby P200 z mmxem? Taniej, a chyba szybciej od K6. Akurat
> masz mnoznik 3 , wiec pasuje jak ulal.
Slyszalem, ze pentiumy-mmx maja zablokowany overlocking, a ja bym chcial
max, czyli 225 mhz. Po za tym, czy p200mmx jest szybsze niz k6-233 (na 225)?

> Teoretycznie tak, ale malo prawdopodobne - musialbys miec naprawde
> wrazliwe podzespoly. Ew. klopoty moga byc z:
> - pamieciami - ale standardowe kosci EDO 60ns powinny nie miec z tym
> problemu
Mam nadzieje...

> - stare karty na PCI - malo prawdopodobne
Karte graficzna zamiezam wymienic na Diamond Viper v330 wiec raczej odpada -
wiecej kart pci nie mam. A co z modemem (ISA)

> - Twardy - prawie niemozliwe (chyba,ze stary jak swiat, to moze...)
Jeden to nowy Quantum 3.2 (nie caly rok), a drugi to Seagate 545mb (ten to
ma ok. 4 lata) Co myslisz o tym drugim?

Greetings from Neas!
REDAKTOR SERWISU WWW DLA UCZNIÓW FIZYKA ON-LINE
http://fizyka.cavern.com.pl -- http://titanic.cavern.com.pl