Re: ***Jaki procesor mmx?***

Autor: Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 11:51:50 MET DST

On Fri, 02 Oct 1998 14:08:37 GMT, "Tomek <neas>"
<neas_at_cavern.com.pl.wytnij.to> wrote:

>Slyszalem, ze pentiumy-mmx maja zablokowany overlocking, a ja bym chcial
>max, czyli 225 mhz. Po za tym, czy p200mmx jest szybsze niz k6-233 (na 225)?
Nowe maja mnoznik zablokowany, ale magistrali nie ... co do k6 to z
mojego doswiadczenia wynika ze kreca sie duzo gorzej jak intele, ale
moze mialem felerne modele ... zaden sie nie krecil ....

>Mam nadzieje...
Najwyzej trzeba zwiekszyc w biosie ilosc cykli na zapis i odczyt z
pamieci .. a takze CAS to RAS delay (czy RAS to CAS ??) ... bez
zmiejszenia tego parametru zaden ram mi nie chcial isc na 75 mhz ...
ale na wydajnosc mialo to wplyw okolo 0.5% .. albo i mniej ....

>Jeden to nowy Quantum 3.2 (nie caly rok), a drugi to Seagate 545mb (ten to
>ma ok. 4 lata) Co myslisz o tym drugim?
U mojego kumpla Quantum dziala nawet przy magistrali 83 mhz ... ale
taki seagate to nie wiem ;((

Niektore dyski faktycznie odmawiaja pracy z wyzszymi czestotliwosciami
magistrali ... ale zalezy to raczej od konkretnego modelu ...

>Greetings from Neas!

pzdr,
Dentarg

--
       e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Lublin
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/