Re: ! IDT Centaur WinChip - pomóżcie !

Autor: Dariusz (drzonca_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 13:27:55 MET DST

Jack the Ripper napisał(a) w wiadomości: <36137765.0_at_news.vogel.pl>...
<ciach>
>Pytam Was czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi procesorami (jak się
>sprawują w użytkowaniu, kompatybilność z Intelkami itd. ) oraz czy każda
>płyta główna zaakceptuje ten twór (czy może musi spełniać jakieś warunki).
<ciach>

Mam Winchipa 200. Sprawuje się bardzo dobrze. Kompatybilność z Intelem 100%
Wydajność pomiędzy Pentium 166 a 200 (jednostka stałoprzecinkowa - koproc i
MMX są wolniejsze) W zasadzie każda jednonapięciowa płyta powinna go
przyjąć, (najwyżej będzie go wykrywać jako 486, ale chodzić będzie z
normalną prędkością), chociaż mój kumpel ma płytę, która Winchipa w ogóle
nie widzi ! (W ogóle dziwna płyta - na chipsecie SIS, AMD też nie widzi
itd.)