Re: zamierzam odpalic maly serwer internetowy

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 13:25:26 MET DST

Marek Tarnowski <taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl> napisał(a):

> Zaden z nich !!! Postaw to na Linuxie, jest za darmo. I nie jest to takie
> trudne.

Dokładnie, wtedy wystarczy nawet zwykłe tanie pentium, nie musisz
kupować od razu demona prędkości, P133 32 MB RAM wystarcza na
obsłużenie 10 połączeń na raz zupełnie spokojnie, no i ciężej coś
takiego wyłożyć niż NT

> Marek Tarnowski

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...