Re: ISDN - czy warto?

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 12:07:09 MET DST

Thu, 01 Oct 1998 18:01:51 GMT, "Kobold" <kotnis_at_kki.net.pl>
napisał(-a):

>Od 4 miesiecy hasam sobie po inecie, sporo czasu spedzam dziennie surfujac.
>Pytanko jest proste czy zakladajac sobie isdn-a cos zyskam?
Tak.
>Wiem ze dwa kanaly. Czy bede musial czekac na polaczenie tyle czasu co
>teraz, czy transfer bedzie sie zatykal tak czesto jak na zwyklym modemie. No
Połączenie w ciągu kilku sekund, transfer bez zacięć (oczywiście nie
dotyczy "zacięć" w Internecie - np. podczas ściągania zza morza ).
>i ostatnie czy bede mogl sie laczyc z maksymalna predkoscia? Aktualnie na
wyłącznie z maksymalną
>modemie Request k56Flex lacze sie na 44k, czasami na 46k, na laczach neti u
>kolegi juz ponad 50k.
a w ISDN zawsze 64kbps lub 2x64kbps
W przypadku dwóch kanałów i zewnętrznego urządzenia niezbędne będzie
zastosowanie karty z szybkim portem szregowym (460 lub 921kbps).

--
Jarek Andrzejewski