Re: Szlamzung CDrom 24x syf

Autor: Tomasz 'Pilot\ (antispam_at_dummy.adress)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 12:58:56 MET DST

Woo Bross napisał(a) w wiadomoœci: ...

>CD-eki nie chca czytac plytek lub nie reaguja na wlazona plytke.
>A jak zaskocza to za 5-6tym razem.
[...]
>Czy ktos z obecnych tu nie mial podobnego problemu.

Ja mam dokładnie taki problem (z dokładnie takim samym CDkiem), ale myœlałem,
że mi Windows szaleje, bo pod DOSem tego problemu praktycznie nie ma. Co
więcej, zauważyłem, że to dotyczy tylko niektórych płytek.

Czy takie zachowanie może być podstawš do reklamacji? Gdyby tak, to pędzę do
sklepu, jako że przyznam, że to niezwykle irytujšce.

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu!  mailto:pilot_at_vc.pl