Re: ISDN - czy warto?

Autor: Perzan (Bez_GnOjU_perzan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 17:23:17 MET DST

Kobold <kotnis_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<jsPQ1.820$1f.127657_at_news.tpnet.pl>...
> Od 4 miesiecy hasam sobie po inecie, sporo czasu spedzam dziennie
surfujac.
> Pytanko jest proste czy zakladajac sobie isdn-a cos zyskam?
> Wiem ze dwa kanaly. Czy bede musial czekac na polaczenie tyle czasu co
> teraz, czy transfer bedzie sie zatykal tak czesto jak na zwyklym modemie.
No
> i ostatnie czy bede mogl sie laczyc z maksymalna predkoscia? Aktualnie na
> modemie Request k56Flex lacze sie na 44k, czasami na 46k, na laczach neti
> kolegi juz ponad 50k.
> Za pomoc i sugestie dziekuje
>
> Kobold
Jeżeli faktycznie dużo surfujesz, to warto. Dostajesz pełne 64kbps/kanał.
Abonament około 70zł/mies, impulsy tak jak za normalny telefon.
Jak ściągasz/surfujesz po Polsce to zyskujesz dużo.
Transfer się zatyka dopiero w Stanach, albo jak coś w TEPSIE zdechnie.
Za każdy kanał płacisz osobno. (Łączysz się na 128kbps-płacisz
podwójnie). Osobiście na logowanie czekam góra 3-5 sekund
od walnięcia w ikonę :-)
Wybór należy do Ciebie.
Pozdrawiam.
Perzan.

Tomasz Perzanowski
perzan_at_priv.sos.com.pl
Usuń "Bez_GnOjU_" z adresu zanim odpowiesz.