Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_polbox.com)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 03:22:32 MET DST

Baba Naga wrote in kilka message :::::

wymyslajac na podkrecanie i uznajac spam
bronia masowej zaglady.

>z definicji nikt nie ma na to czasu, to takie dziadowanie, mógłby
>zatrudnić się gdzieś i zarobić na lepszy sprzęt

dziadowanie to udawanie ze 1 spam dziennie rozpieprzy
twoj budzet w drobny mak.(a jak cie to denerwuje tak bardzo
to przy takiej duzej zasobnosci stac cie chyba na p-terapeute)

>tak samo jak przypadkowe jest działanie podkręcanego procesora

Z rok temu 1 gosc na grzybie gwarantowal ze kazdy 166MMX z jego
partii pojdzie lepiej niz 200MMX niepodkrecony.
Dzis niektore firmy gwarantuja podkrecalnosc swoich selerow
oczywiscie w rozsadnych granicach.Przypadkowe to bybylo
jakby cegla sama z siebie podskoczyla, aczkolwiek to jest mozliwe.

>moja skromna rada zawsze brzmi tak samo: nie podkręcać bo miesiąc
>pracy jest mniej dokuczliwy od 2-letniego babrania się w g...nie

Ja a na pewno i wiele osob sa oburzone nazywaniem tak
naszego ukochanego systemu operacyjnego :)

>przemądrzałku, przy okazji overclockingu można się nauczyć jak ustawić
>bios, a jak na tej stronie tego nie ma to i czytać nie warto

Prosze Pani - Kazda Strona Musi Byc Biblia -od poczatku do konca -czy
dobrze zrozumialem ?

nie zajrzałem

Pozdruvka

Bigkret