Autor: sumas_at_my-dejanews.com
Data: Fri 02 Oct 1998 - 03:07:40 MET DST
In article <3616d616.4005518_at_news.tpnet.pl>,
jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote:
> Niezla wymowka :) Osobiscie - balbym sie robic overvoltage o 20%. Ale
> nie mam zamiaru nikogo za to pobic, nie znam sie, moze tak trzeba.
> Podobno 2.4V to maximum, ale gdzie czytałem, że kto zamalował na 2,8V i
żyje - niepobity! i jego pecet też
>
> Myslalem o seleraku, ale skoro piszesz, ze zimny... a moze po prostu
> sie nie wyrabia, to tez sie zdarza; sa przeciez procesory ograniczone
> nie przez cieplo z definicji jak np. G3 - znajomy kreci 233 na 300 bez
> problemu i jest zimny, ten typ po prostu tak ma. Wszystkie uklady
> elektroniczne maja zapewne jakies ograniczenie response time, a zatem
> i max-frequency.
> To jednak Monster się grzeje - sprawdziłem na żywca - chyba palcem od nogi -
ręce zacinięte na cynglu nie chciały pucić
> Teraz zrobiłem kabriolet tzn. zdjšłem obudowę - no i mam, co prawda, dosy
ekstrawagancki kaloryfer, bo i tak zimno
Ground Zero - to drugi Mission Pack do Quake II
> Off-topic: unreal, cudo, zgoda; I ciekawe kiedy doczekam sie patcha
> OpenGL do mojej Rivy128, ktory bedzie mial wreszcie colored lightning
> i da sie odpalic 512x384... i w ogole, gdzie sie sprawdza najnowsze
> patche? na www.unreal.com jest sekcja support/downloads, ale tam tylko
> o main patchach 2.16, 2.17... o OGL bylo kiedys na Blue's News w
> sekcji files, ale zniknelo.
> odp.: po co szukać po wiecie:
> http://voodoo.strefa.com/
> http://www.valhalla.com.pl
- obie polskie i naprawdę dobre - polecam
____________________________________________
>
>
-----------== Posted via Deja News, The Discussion Network ==----------
http://www.dejanews.com/ Search, Read, Discuss, or Start Your Own
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:40:50 MET DST