Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Baba Naga (babuszka_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 01:58:17 MET DST

Tue, 29 Sep 1998 16:41:27 GMT, "Marek Oberman" <pesk_at_pesk.org.pl>
napisał(a):

>Jakbys kupil plyte firmy w przypadku ktorej
>mozna mowic o powtarzalnosci parametrow
>przy kazdej sztuce to bys nie jeczal. Jak sie
>kupuje pcchipsa czy innego luckystara to
>trzeba byc swiadomym, ze mozna trafic
>na egzemplarz ktory bedzie gorszy i mniej
>stabilny niz powinien.

gdybym chciał kupić taką płytę mógłbym równie dobrze kupić procesor
160MHz !

>testy
>"na

>Nie to Ty bzdury wipisujesz. Intel dokladnie wlasnie stosowal
>taka polityke np. przy p233mmx kiedy ceny tego proca
>byly wysokie a p166mmx bylo tanie i szlo jak buleczki.
>W tym momencie obnizenie znaczne cen 233 bylo by
>bez sensu, bo pare tygodni pozniej p166 juz nie bylo
>i zostaly p233. Gdyby wczesniej obnizli ceny to pozniej
>by nie mogli sprzedawac drozej niz za krolowania 166.

i pewnie w/g ciebie ciągle tak sprzedają ?

a jeśli nawet to nie jest sporadyczne to co to za overclocking
przyłączyć do procesora zegar o nominalnej częstotliwości taktowania
?!

>ktoś

>To moze jeszcze powiesz, ze nie ma znaczenia
>na czym sie podkreca??? ze jakis pcchips jest
>tak samo stabilny jak asus tylko zalezy jak
>skonfigurujesz biosa???

a nie wiem i mało mnie to interesuje bo lepsza płyta więcej kosztuje
dokładnie tak jak więcej kosztuje dobry procesor

>Stary sprzet nie jest taki jaki jest, tylko taki
>jaki sie kupi. Kupisz chlam bedziesz mial
>chlam i klopoty. Kupisz dobra rzecz bedziesz
>mial radosc z uzytkowania.

otóż to, kupisz pii300 będziesz miał pii300, kupisz pii266 będziesz
miał pii266

>Ech madry czlowieku tym mnie rozbawiles
>nieprzecietnie ;)). Skoro nie dla overclockingu to
>pewnie mozna tam jakis wierszyk znalezc
>na dzien babci :)))

przemądrzałku, przy okazji overclockingu można się nauczyć jak ustawić
bios, a jak na tej stronie tego nie ma to i czytać nie warto