Re: Pogram do pomiaru

Autor: Tomasz 'Pilot\ (antispam_at_dummy.adress)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 20:11:05 MET DST

Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl) napisał(a) w
wiadomości:
mierzenia
>Jest w Pentium 64-bitowy rejestr zliczający impulsy zegara.
Powinno
>wystarczyć. BTW: jak się dostać do tego rejestru?

przepraszam, że się wtrącam, ale nie wiesz może, jak sprawdzić,
jaka _powinna być_ częstotliwość taktowania procesora (a nie _jaka
jest_)

a co do dostania się do rejestru, to który to rejestr?

czyta się pewnie tak (ale nie jestem pewien, bo dawno nie
asemblerowałem i słabo pamiętam):
    MOV zmienna, REJESTR
tylko czy mogę mieć zmienną typu QUADRUPLEWORD?

a może jest jakiś ogólnego przeznaczenia rejestr 64 bitowy? to by
sprawę uprościło?
i jeszcze jedno: czy w ogóle jest jakiś asembler w którym mogę
bezpośrednio operować na 64 bitowych rejestrach?

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu!  mailto:pilot_at_vc.pl