Re: TeleSzmaciarze i Urzad Antymonopolowy.

Autor: Marek Tarnowski (taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 09:59:46 MET DST

Michał Zielinski wrote:

> Tak a' propos dyskusji: probowalem sie wczoraj dodzwonic na Politechnike,
> wybiera numer, klekocze przez kilka minut, po czym po 3 minutach wskakuje
> zajete. i tak od 8 do 12, w koncu musialem pojechac.

Pewnie ktos prawidlowo odlozyl sluchawke. Czasem u mnie sie to zdarza (no wiesz
dzieci sie bawia telefonem) ze sluchawka sobie jakos tak dziwnie inaczej lezy,
no ale na politechnice, w takim miejscu,no dziwne, nie moze byc...

> Dzisiaj kilka razy w
> trakcie rozmowy slysze wybieranie numeru i telefon gluchnie.Mnie rozmowcy
> pytaja, czy dzwonie z komorki , bo tak kiepsko slychac. Kiedys wysluchalem
> jak jedna pani drugiej pani podawala przepis na ciasto. Przy podnoszeniu
> sluchawki z reguly jest zajete i trzeba go "postukac w widelki".

No to poskarz sie swoim pierwotnym o to ze taki balagan za komuny zrobili,
centrale w wielu miejscach przestarzale, linie telefoniczne jak sznurki na
pranie...

> Ostatni
> biling wykazuje, ze 68% polaczen na numer 0,202122 nie dochodzi do skutku,
> badz jest zrywana po 3 minutach.

Pewnie masz walniety modem, albo nie umiesz sobie z nim poradzic, albo masz za
duzo urzadzen na lini albo so one nie homologowane, albo...

> Pani w TP SA zaczyna ze mna rozmowe , ze
> oni nie zwracaja pieniedzy.

Bo to nie jesz dzialalnosc charytatywna.

> Reklamacje skladalem , a jakze , "linia czysta".

Jeszcze raz. Sprawdz sobie modem

> Nie mowiac o chamskiej probie zawyzenia mi rachunku.

Napisz dokladnie w jaki to sposob kazal Ci ktos zaplacic wiecej. A moze to
nieuczciwy listonosz ?

> Aha, TP SA pracuje od 9 do 15,

No nie lej wody, u nas BOK jest otwarty w poniedzialki do 17

> Jak na razie , jedyny plus to to , ze mam telefon i czasmi moge sie gdzis
> dodzwonic.

A ja dzwonie wtedy kiedy mam na to ochote, czasem do drzwi, czasem w kosciele,
czasem jestzajete...

Pozdrawiam
Marek