Re: TeleSzmaciarze i Urzad Antymonopolowy.

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 00:09:46 MET DST

Tak a' propos dyskusji: probowalem sie wczoraj dodzwonic na Politechnike,
wybiera numer, klekocze przez kilka minut, po czym po 3 minutach wskakuje
zajete. i tak od 8 do 12, w koncu musialem pojechac. Dzisiaj kilka razy w
trakcie rozmowy slysze wybieranie numeru i telefon gluchnie.Mnie rozmowcy
pytaja, czy dzwonie z komorki , bo tak kiepsko slychac. Kiedys wysluchalem
jak jedna pani drugiej pani podawala przepis na ciasto. Przy podnoszeniu
sluchawki z reguly jest zajete i trzeba go "postukac w widelki".Ostatni
biling wykazuje, ze 68% polaczen na numer 0,202122 nie dochodzi do skutku,
badz jest zrywana po 3 minutach. Pani w TP SA zaczyna ze mna rozmowe , ze
oni nie zwracaja pieniedzy.Reklamacje skladalem , a jakze , "linia czysta".
Nie mowiac o chamskiej probie zawyzenia mi rachunku.

Aha, TP SA pracuje od 9 do 15, sprobojcie ktorys raz przekonac szefa ze
musicie wyjsc cos zalatwic w TP SA.

Jak na razie , jedyny plus to to , ze mam telefon i czasmi moge sie gdzis
dodzwonic.Tak wiec, jak na razie nie mam powodow , aby kochac ta instytucje.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?