Re: Czyszczenie napędu CD

Autor: Witek (darkside_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 18:26:38 MET DST

Harry <misiektt_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<6pn1rh$c96$1_at_helios.man.lublin.pl>...

> Ja probowalem czyscic "oczko" za pomoca spirytu, ale sie szybko
> znowu zabrudzilo (chyba, bo znowu nie chcial czytac). Potem
> uzylem plynu do mycia szyb (chyba AJAX WINDOW) i do tej pory
> czytnik dziala, wiec chyba ten plyn jest OK.

to jest bardzo niebezpieczne, bo jak se kapniesz pod soczewke,
to se mozesz CDka powiesic na scianie

slyszales o plytach czyszczacych ?
a w ogole wiekszosci nie trzeba czyscic, tylko wyregulowac

CUL8R
Witek