Re: Komputer kopie!

Autor: Witek (darkside_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 18:33:24 MET DST

Piotrola <rolpiotr_at_box43.gnet.pl> napisał(a) w artykule
<35bf3149.64262_at_news.lublin.pl>...
> Czesc Wam!
> Pomozcie.Ostatnio dowiedzialem sie(na wlasnej skorze)ze moj komputer
> kopie.Jezeli udaloby mi sie rozwiazac ten problem to prawdopodobnie
> zniknelyby pozostale(slychac wszystko w glosnikach i komputer sie
> zawiesza).Kopie z napieciem 100 V jak sie dotknie z tylu komputera.
> Co z tym zrobic?.
> Dzieki z pomoc

powinienes miec uziemiony (wystarczy kabel z bolcem,
ale gniazdko musi byc odpowiednia

inaczej masz faze na obudowie (chociaz nie jest to 220V)
nie wierzysz - to sprawdz srubokretem-probowka

Witek

PS
a moze ktos wie, skad sie ta faza bierze ?
przeciez w zasilaczu sa transformatory !!!
i (ogladalem na schemacie, mierzylem miernikem)
jest izolacja galwaniczna !!!