Re: driver do drukarki HP 6P

Autor: Aleksander Mientus (alexm_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 08:19:59 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: ...

>A jakie to były zmiany? U mnie pomogły. Można jeszcze próbować przez
>kombinację z klawiaturą. Raczej nie szukałbym nowych sterowników HP.
>
>Kris.

w rejetrze .....\Office\Word\nazwa drukarki dopisywałem jakiś klucz. W tej
chwili nie pamiętam jaką miał wartośc ani jak się
nazywał. Zmiany te są opisane na www pod tematem problemy
z word czy coś w tym stylu.
Moja drukarka pracuje jako sieciowa pod Novell 3.12 jako zdalna.
Przed zmianami w rejestrze czcionkę "ę" przesuwa na znak
który znajduje się z prawej strony przy czcionce Times Roman
i Arial. Natomiast jeżeli zrobię te zmiany to czcionkę przesuwa
na litery z lewej strony.
Drukuje mi poprawnie jeżeli ustawię w parametrach drukarki
tryb graficzny - raster i tryb tekstowy True Type jako bitowe
ale wtedy wydruk jednej strony trwa bardzo długo i nie mówię
o rysunkach tylko o zwykłym tekście.

olek