Re: driver do drukarki HP 6P

Autor: Kris (kris0007_at_hotmail.com)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 16:38:59 MET DST

>w rejetrze .....\Office\Word\nazwa drukarki dopisywałem jakiś klucz. W tej
>Moja drukarka pracuje jako sieciowa pod Novell 3.12 jako zdalna.
>Przed zmianami w rejestrze czcionkę "ę" przesuwa na znak
>który znajduje się z prawej strony przy czcionce Times Roman
>i Arial. Natomiast jeżeli zrobię te zmiany to czcionkę przesuwa
>na litery z lewej strony.
>Drukuje mi poprawnie jeżeli ustawię w parametrach drukarki
>tryb graficzny - raster i tryb tekstowy True Type jako bitowe
>ale wtedy wydruk jednej strony trwa bardzo długo i nie mówię
>o rysunkach tylko o zwykłym tekście.

Niestety teraz widać, że problem jest inny. U mnie zamiast wszystkich
polskich występowały kwadraciki.
Parametr "Flags"="8192" w Twoim miejscu załatwił sprawę. Waląc trochę na
oślep może by tak zainstalować path'a pierwszego do Office 97 PL i spróbować
jak ktoś radził:

 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\8.0\Word\Options]
"NoWideTextPrinting"="1"

Inny pomysł oparty był o zmianę klawiatury na "podrobioną" angielską. W
razię czego załatwię.

Kris.