Re: Czyszczenie napędu CD

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 08:17:36 MET DST

Mirosław Bertowski wrote:

> Czy może ktoœ wie jak się czyœci (domowym sposobem) czytnik CD ?

Mam jeno doswiadczenie z czyszczeniem soczewki w CD - nie wiem jak
czyscic reszte. Jak mi sie wydaje, najwazniejsze jest to, zebys znalazl
jakies takie 'urzadzenie' do tego, zeby nie zostawilo zadnych niteczek,
pylow itp. na powierzchni soczewki. W moim przypadku byla to husteczka
higieniczna (nie pamietam jakiej firmy), wielu moich znajomych czyscilo
takimi malymi wacikami do, zdaje sie, uszu :-))))

Jesli chodzi o srodek czyszczacy, to ja, z braku czego innego, uzylem
wody (zadzialalo jak trzeba o dziwo - CD chodzi do dzisiaj (bylo to
jakies 1,5 roku temu) bez zadnych klopotow). U moich znajomych byl to
glownie spirytus, moze jakies inne mleczka/plyny itp. reklamujace sie w
tv.

Moze ci to pomoze :-)))

Z powazaniem,

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek
http://www.kki.net.pl/decay