Re: AMD K6-2 i plyta

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 00:50:49 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<35c46e69.3203000_at_news.lublin.pl>...
>"Ma'Lou" <malou_at_strefa.com> napisał(a):
>
>Mylisz niestety pojęcia ...
>Naprawdę myślisz że PCI chodzi na 100 MHz ?!
>I ISA ?!?!?!
>Niestet nie ma tak dobrze ;)
>PCI chodzi "tylko" na 33 MHz :(
>A ISA na 7-12 MHz
>Więc z tym tridentem nie powinno być najmniejszych problemów

W Epoxie (nie wiem jak w innych plytach) mozna ustawić za pomoca
zworki, czy pamiec i CPU Bus Clock maja miec jednakowa
czestotliwosc, czy tez procesor tyle ile mu ustawisz, a pamiec
zawsze 66MHz. A przeciez chyba z ta czestotliwoscia sa zwiazane
dzielniki i czestotliwosci ISA i PCI (???). Pewnie o to chodzilo
w pytaniu.

>Np Epox

Tez polecam...

>Lepiej nie samemu, mi np kiedyś zdarzyło się odwrotnie podłączyć
>zasilanie do płyty, na szczęście jakimś cudem płyta to przeżyła

A ja zaryzykowalem (oczywiscie z zachowaniem maximum ostroznosci)
i jakos sie udalo :-)

Zycze powodzenia

Harry