Re: AMD K6-2 i plyta

Autor: Ma'Lou (malou_at_strefa.com)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 13:21:38 MET DST

Harry napisał(a) w wiadomości: <6pobqa$p7$2_at_helios.man.lublin.pl>...
>Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
><35c46e69.3203000_at_news.lublin.pl>...

Pewnie niejasno sie wyrazilem, ale ktos juz tu napisal, ze jak ustawil
czestotliwosc taktowania 3*100 to mial problemy z kartami na PCI i dlatego
obawiam sie o dzialanie tych kart.

>W Epoxie (nie wiem jak w innych plytach) mozna ustawić za pomoca
>zworki, czy pamiec i CPU Bus Clock maja miec jednakowa
>czestotliwosc, czy tez procesor tyle ile mu ustawisz, a pamiec
>zawsze 66MHz. A przeciez chyba z ta czestotliwoscia sa zwiazane
>dzielniki i czestotliwosci ISA i PCI (???). Pewnie o to chodzilo
>w pytaniu.

>ze na plyte

>Tez polecam...

Zapewne chodzi wamo plyte na chipsecie VIA MVP3.
A co sadzicie o plycie Luckystar opartej na tym samym chipsecie ???

Jeszcze jedna prosba, gdzie w sieci najlepiej kupic taka plyte (dobrze by
bylo, aby ta firma nie lezala na poludniu kraju)???

Pozdrawiam.

Ma'Lou
malou_at_strefa.com
UIN : 7502068