Re: AMD K6-2 i plyta

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 21:07:15 MET DST

"Ma'Lou" <malou_at_strefa.com> napisał(a):

> Postow o podobnej tresci bylo juz moze kilka, ale ja nadal nie wiem co
> wybrac.
>
> Chce kupic AMD K6-2 300, ale nie wiem jaka do tego kupic plyte (nie ATX)
> Mam zamiar go puscic na 3*100.
> Tylko, ze z tym moze byc problem, bo reszta sprzetu, czyli karta graficzna
> (trident 9440) i muszyczna moga takiej czestotliwosci nie wytrzymac, wiec
> konieczna bedzie mozliwosc ustawienia w BIOSie czestotliwosc taktowania PCI
> i ISA na 66.

Mylisz niestety pojęcia ...
Naprawdę myślisz że PCI chodzi na 100 MHz ?!
I ISA ?!?!?!
Niestet nie ma tak dobrze ;)
PCI chodzi "tylko" na 33 MHz :(
A ISA na 7-12 MHz
Więc z tym tridentem nie powinno być najmniejszych problemów

> Zastanawiam sie takze czy mam kupic plyte z AGP czy bez. Sadze ze na plyte
> moge przeznaczyc okolo 300-350 zl (moze troche wiecej).

Np Epox

> I gdzie taki sprzet mozna w sieci kupic ???

np na giełdzie

> Czy z malym doswiadczeniem mozna sie brac za taka operacje ???

Lepiej nie samemu, mi np kiedyś zdarzyło się odwrotnie podłączyć
zasilanie do płyty, na szczęście jakimś cudem płyta to przeżyła ...

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...