AMD K6-2 i plyta

Autor: Ma'Lou (malou_at_strefa.com)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 16:38:38 MET DST

Postow o podobnej tresci bylo juz moze kilka, ale ja nadal nie wiem co
wybrac.

Chce kupic AMD K6-2 300, ale nie wiem jaka do tego kupic plyte (nie ATX)
Mam zamiar go puscic na 3*100.
Tylko, ze z tym moze byc problem, bo reszta sprzetu, czyli karta graficzna
(trident 9440) i muszyczna moga takiej czestotliwosci nie wytrzymac, wiec
konieczna bedzie mozliwosc ustawienia w BIOSie czestotliwosc taktowania PCI
i ISA na 66.

Zastanawiam sie takze czy mam kupic plyte z AGP czy bez. Sadze ze na plyte
moge przeznaczyc okolo 300-350 zl (moze troche wiecej).

I gdzie taki sprzet mozna w sieci kupic ???

Nie wiem czy to wszystkie problemy jakie moga wyniknac. Jesli ktos mial
jakies przy przesiadce na wyzej wymieniana konfiguracje to bede wdzieczny za
wszelkie wskazowki.

BTW jeszcze nigdy sam nie zmienialem w swoim kompie plyty (mniej
skomplikowane rzeczy jak wymiana pamieci, eksperymenty ze zworkami mam juz
za soba) i zastanwiam sie czy to jest bezpieczne, nie chailbym niczego
popsuc.
Czy z malym doswiadczeniem mozna sie brac za taka operacje ???

Dzieki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam.

--
Ma'Lou