Problem z modemem Zoltrix PCMCIA 33600

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 09:14:07 MET DST

Mam kłopot z modemem "PCMCIA Zoltrix 33600 Modem Data/Fax". Jeśli NIE
podłączę go do linii i podam np. "ATX0DP000" to prawidłowo wybiera,
ale gdy tylko podłączę linię to impulsowanie "zwalnia" i na przykład
"wykręcenie" zera powoduje zaliczenie chyba siedmiu jedynek (pani z
TPSA mówi mi, że nie ma takiego numeru).
Próbowałem różnych kombinacji z równoległymi i szeregowymi
rezystancjami 100 - 22k omów, ale nie pomaga.
Ma ktoś z Was jakiś pomysł jak to poprawić?

-
Jarek Andrzejewski

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl