Re: AMD K6-2 i plyta

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 01:03:24 MET DST

>Chce kupic AMD K6-2 300, ale nie wiem jaka do tego kupic plyte (nie ATX)
>Mam zamiar go puscic na 3*100.

lista płyt rekomendowanych jest na www.amd.com

[ciach]
>Zastanawiam sie takze czy mam kupic plyte z AGP czy bez. Sadze ze na plyte
>moge przeznaczyc okolo 300-350 zl (moze troche wiecej).
>
>I gdzie taki sprzet mozna w sieci kupic ???

bez AGP ? To historia ... już ...
za 300-350 pln tych z listy raczej nie kupisz ...
za 350 ...(giełda, ale z VAT-em) jest Soltek - nie ma go na tej liście
ja polecam EPoXa MVP3 za 400 pln (jakby co -> priv)

[ciach]
>BTW jeszcze nigdy sam nie zmienialem w swoim kompie plyty (mniej
>skomplikowane rzeczy jak wymiana pamieci, eksperymenty ze zworkami mam juz
>za soba) i zastanwiam sie czy to jest bezpieczne, nie chailbym niczego
>popsuc.
>Czy z malym doswiadczeniem mozna sie brac za taka operacje ???

Nie wiem, ale jak nie masz ani trochę umiejętności i wiedzy, to to chyba
zbyt droga zabawa ...
Jak jesteś z Poznania to napisz na priva to może coś pomogę ;)

Cooger