Odp: Kabel do monitora

Autor: Bartek (piszcz_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 13:56:44 MET DST

>Ja mam Daewoo i Optiview ale robiłem koledze kabelek do bliżenj nie
>określonego typu.

Dobra mialem ten sam problem (z Deawoo)
najpierw w ksiegarni informatycznej kupilem taki chamski kabelek (oczywiscie
nie dziala i musialem go przwerobic) ale 3 mesiace temu polazlem do Imbaru
(Lodz Piotrkowska ) i wydalem 60 zl i mam kabel. Jak mieszkasz w poblizu to
sie przejedz a nie bedziesz musial wyrzucic monitora
BArtek